Google Remarketing
Remarketing viser annoncer til personer, der har besøgt dit website eller brugt din mobilapp. Når folk f.eks. forlader dit website uden at købe noget, hjælper remarketing dig med at komme i kontakt med dem igen ved at vise dem relevante annoncer, når de bruger andre enheder.
Uanset om du ønsker at fremme salgsaktiviteterne, forøge antallet af registreringer eller skabe opmærksomhed om dit brand, kan remarketing være en strategisk del af din annoncering.
- Adgang til folk, når de er mest tilbøjelige til at købe: Du kan nå ud til personer, der har interageret med din virksomhed. Du kan annoncere til dem, når de søger, når de besøger andre websites, og når de bruger andre mobilapps.
- Lister, der fokuserer på din annoncering: Opret remarketinglister til specifikke tilfælde. Du kan f.eks. oprette en liste, der er målrettet mod personer, der har føjet noget til deres indkøbsvogn, men som ikke har gennemført en transaktion.
- Stor rækkevidde: Du kan nå ud til folk på dine remarketinglister på tværs af enheder, når de browser på de mere end to millioner websites og mobilapps.
- Effektiv prissætning: Du kan oprette yderst effektive remarketingkampagner med automatisk budgivning. Beregning af bud i realtid finder det optimale bud for den person, der ser din annonce, og hjælper dig med at vinde annonceauktionen til den bedst mulige pris. Der er ingen yderligere omkostninger ved at bruge Googles auktion.
- Hjælp kunderne med at finde dig: Vis annoncer til tidligere besøgende, der aktivt leder efter din virksomhed på Google Søgning.
- Standardremarketing: Vis annoncer til dine tidligere besøgende, mens de besøger websites og apps på Displaynetværket.
- Dynamisk remarketing: Boost dine resultater med dynamisk remarketing, hvilket løfter remarketing op på næste niveau med annoncer, der indeholder produkter eller tjenester, som folk har set på dit website eller i din app

“Vi har nu været kunde hos easy-media.dk i næsten 3 år, og er meget tilfredse med deres indsats – de har sparet os for mange penge, sammenlignet med det bureau der hjalp os tidligere, og har samtidig også formået at skabe mere omsætning.”

“Første dag kampagnen blev lanceret fik jeg en kunde. Da jeg spurgte ham om hvor han havde hørt om os svarede han: Adwords – Money well spent. Så er der vist ikke så meget mere at diskutere…”

“Claus leverer varen som aftalt, hurtigt og effektivt. Han har stor erfaring og forståelse for AdWords, og har udarbejdet en effektiv kampagne på kort tid.”

“Alt er som aftalt og Claus forstår den lille forretningsdrivende, som ikke har uanede ressourcer til rådighed og skaber gode kampagner ud fra det budget vi kom med.Claus taler i et sprog som man kan forstå og har gode ideer til forbedringer uden at det kommer til at springe budgettet. Vi glæder os til at se endnu bedre resultater på Google, når vi over de næste par måneder har justeret og analyseret vores kampagne.”

“Vi havde problemer med at analytics ikke målte vores konverteringer rigtigt. Claus ordnende det for os lige med det samme og efterfølgende har det bare virket. En lille opgave, men vi har haft flere programmøre til at kigge på det, som ikke kunne klare opgaven – men det kunne Claus.”

“Har indtryk af et professionelt firma, som er meget hurtig til respons, også flere gange uden for normal arbejdstid.. “